رئیس جمهور: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند تأیید طرح سامان‌دهی مسکن و اجاره‌بها | صحت انتخابات در تمام حوزه‌ها به تأیید رسید جوزپ بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد ترامپ دولت بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی مقایسه کرد فرماندار مشهد: هزار و ۶۴ شعبه اخذ رأی در دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود وزارت بهداشت فلسطین نسبت به فاجعه پزشکی بی‌سابقه در غزه هشدار داد حماس از عادی بودن روابط خود با قطر خبرداد تجارت و اوکراین محور گفت‌وگوی ماکرون با شی پیام رئیس‌جمهور چین به نشست سازمان همکاری اسلامی جهاد تبیین و مدیریت جهادی نمونه بارز و عینی مقابله با جنگ شناختی دشمن است ورود ناو «شهید مهدوی» به نیمکره جنوبی زمین ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند حماس هیچ توافقی را بدون توقف جنگ نمی‌پذیرد امیرعبداللهیان: فشار‌ها بر اسرائیل احتمال آتش بس در غزه را افزایش داده است اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا مفاد جدید آتش‌بس غزه منتشر شد | آزادی۱۰۰۰ فلسطینی مقابل۳۳ اسیر اسرائیلی درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه
سرخط خبرها

معاون هماهنگ کننده سپاه: در انتقام خون حاج قاسم مصمم هستیم

  • کد خبر: ۱۸۵۶۱۱
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
معاون هماهنگ کننده سپاه: در انتقام خون حاج قاسم مصمم هستیم
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در انتقام خون حاج قاسم مصمم هستیم و ملت ایران انتقام خواهد گرفت بساط و پایگاهها را جمع کنند و از منطقه بروند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمدرضا نقدی در هشتمین اجلاس مجاهدان در غربت اظهار داشت: ۱۰۰ شبکه رادیویی و ۲۰۰ شبکه تلویزیونی به زبان فارسی با هدف زمین زدن ملت ایران ایجاد شده که شبانه روز علیه انقلاب فعال هستند غافل از اینکه آنچه ما را پیروز کرده است صداقت راستی و اخلاص است نه حرکت رسانه‌ای مبتنی بر دروغ.

وی ادامه داد: به اندازه انگشت دست علیه چین و روسیه به عنوان رقبای اصلی امریکا رسانه درست نشده است تا به زبان چینی یا روسی افکار عمومی مردم آن‌ها را علیه نظام خود بشورانند، اما دستکم ۳۰۰ رسانه علیه انقلاب اسلامی فعال است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سران کشور‌های غربی به انقلاب اسلامی نسبت دروغ دادند و رییس جمهور آمریکا هم پیام داد که فلان روز حرکت کنید، اما کسی در ایران به آن‌ها جواب نداد حتی فریب خوردگان داخلی هم فهمیدند که سران غرب دروغگو هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها از ۴۴ سال شکست مداوم در مقابل ایران اسلامی درس نگرفتند، افزود: آمریکا و صهیونیست‌ها نخواستند درس بگیرند و بدانند پیروزی برای آن‌ها در کار نیست.

سردار نقدی اضافه کرد: حرکتی که مجاهدان گمنام در گوشه و کنار دنیا آغاز کردند، نفوس دنیا را پشت سر جمهوری اسلامی قرار دادند. دشمنان ملت ایران در روز آزمایش بزرگ، عظمت و قدرت ایران را خواهند دید و درخواهند یافت که انقلاب اسلامی چه یارگیری کرده است و چه قدرتی دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: صهیونیست‌ها بدانند جای آن‌ها فلسطین نیست. تاکنون هر آنچه انقلاب اسلامی خواست انجام شد و هر چه آمریکا خواست نشد.

وی از آمریکا خواست آمریکا سرنوشت خود را به صهیونیست‌ها گره نزند و افزود: در انتقام خون حاج قاسم مصمم هستیم و ملت ایران انتقام خواهد گرفت بساط و پایگاه‌ها را جمع کنند و از منطقه بروند.

سردار نقدی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: اگر عراق را و بقیه منطقه را ترک نکنید همانگونه که از افغانستان فرار کردید از سایر کشور‌های منطقه هم فرار خواهید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->